یکی از اعضای فراکسیون اقلیت مجلس شورای اسلامی رئیس جمهور را به استفاده بهینه از ظرفیتهای موجود داخل کشور در فرصت انتخاب کابینه دعوت کرد.

علی اکبر اولیاء در گفتگو با خبرنگار مهر، اکثریت اصولگرایان را بدلیل استفاده نشدن از همه ظرفیتهایشان در کابینه نهم ، منتقد دولت به شمار آورد و اظهار داشت: طبعا دراین شرایط افرادی با گرایش های دیگر امیدی به ایفای نقش در کابینه دهم نخواهند داشت.

وی با تاکید برلزوم بردباری تا به منصه ظهور رسیدن صحبت های احمدی نژاد درمیدان عمل ، خاطرنشان کرد: مشخصا به عنوان وکلای ملت از رئیس جمهور انتظار داریم که مسلط ترین وصاحب نظرترین افراد را برای کابینه خود جهت اخذ رای اعتماد به مجلس شورای اسلامی معرفی نماید.

نماینده مردم یزد وصدوق در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رئیس جمهور بایستی از همه ظرفیت های موجود داخل کشور در فرصت پیش رو استفاده بهینه را بنماید.

وی درادامه عنوان کرد: رئیس جمهور باید به عنوان یک رهبر ارکستر هماهنگی های کلان را انجام دهد نه اینکه خود را بجای تک تک افراد گذاشته و احساس کند فقط خودش مسئول است و وزیران قائم مقام وی هستند.

این عضو فراکسیون اقلیت افزود: پیش بینی می شود افرادی با گرایشات یکسان درکابینه حضور پیدا کنند تا تعارضی بین شان بوجود نیاید.

اولیا در عین حال تصریح کرد: عملکرد رئیس جمهور باید به گونه ای باشد که از همه ظرفیتها و بویژه از ظرفیت های اصولگرایی در کابینه دهم استفاده کامل نماید.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا